МАТЕРІАЛИ ТИЖНІВ, 2 клас
2 семестр
Діагностична робота "Я досліджую природне довкілля влітку"
Діагностична робота "Моя планета - Земля"
Діагностична робота" Я досліджую природні явища навесні"
Діагностична робота"Ідеї- винаходи-відкриття"
Конспекти уроків ІІ семестр за підр. Іщенко, Ващенко
МІСЯЦЬ 5 ВАРТІСТЬ І ЦІННІСТЬ
Тижні : Подарунки
Улюблені книжки
Батьківщина
Ми - підприємливі
1. Що для тебе найдорожче? Що найдорожче у світі? (життя, здоров’я, безпека, батьки, батьківщина)
2. Що цінного ти можеш додати у спільну справу? Яку цінність кожен із нас несе у собі?
3. Чи все у природі має цінність? Чи можуть зникнути природні цінності?
4. Чи завжди коштовне є цінним? Що не можна купити за гроші? Чи можу я створювати цінності?
МІСЯЦЬ 6 ХОЧУ-МОЖУ-ТРЕБА
Тижні : Світ захоплень
Спорт
Мода
Театр
Професії
1. Які бажання бувають у людей? Чи є різниця між мрією і бажанням? Чи може мрія змінити життя людини? Чи може людина жити без бажань?
2. Що потрібно, щоб здійснювати бажання? Чи завжди варто здійснювати усі бажання?
3. Як природа обмежує людські бажання?
4. Чи потребують бажання обмежень? Чому не можна жити без правил? Що буде, якщо не виконувати правил? Чи може бажання нашкодити?
5. Чи може бути спільна мрія? Спільне бажання? Чи може моя мрія співпасти зі спільною мрією? Стати спільної мрією?
Зошит за темою місяця Хочу-можу-треба
За О.Волощенко 6 місяць навчання
МІСЯЦЬ 7 ІДЕЇ - ВИНАХОДИ- ВІДКРИТТЯ
Тижні : Ми - дослідники
Техніка, яка допомагає
Весняна мозаїка
Веселка
1. Для чого людина робить винаходи? Які ідеї підказала людям природа?
2. Як з’являються ідеї винаходів? Яка різниця між винаходом і відкриттям? Кому належать винаходи?
3. Яку небезпеку можуть нести винаходи та відкриття: для людства та довкілля? (комп'ютери, побутові прилади, електричний струм)
4. Чи можу я бути винахідником? Які винаходи можуть покращити життя мого класу?
Зошит за темою місяця " Ідеї-винаходи-відкриття"
МІСЯЦЬ 8 РУХ І ЧАС
Час
Весняні свята
Великдень
Таємниці космосу
1. Як пов’язані рухи та життя людини?
2. Навіщо люди подорожують? Як можна подорожувати у часі?
3. Чи є щось у природі, що не рухається? Чи пов’язаний час із рухом? Які рухи свідчать про пробудження природи?
4. Чому рух є ознакою життя?
Зошит за темою місяця " Рух і час"
МІСЯЦЬ 9 ВСЕ ПОВ'ЯЗАНО З УСІМ
Тижні : Моє довкілля
Навіщо їсти
Літня мозаїка
1. Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного?
2. Що мені допомагає, а що заважає у налагоджені контактів з іншими?
3. Чому господарювати у природі людина має відповідально? Чи може від однієї людини залежати зміни у суспільстві /природі? Як зміни у природі можуть вплинути на мої плани?
4. Як я можу вплинути на своє майбутнє (планування тем)