РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ
4 МІСЯЦЬ СПІЛЬНОТА
Посібник " Ранкові зустрічі 2 клас І семестр" (автор-упорядник С.В.Сигида)
Посібник "Ранкові зустрічі 2 клас ІІ семестр" (авторка-упорядник С.В.Сигида)
Посібник "Ранкові зустрічі 2 клас" (авт. Пироженко С.О.)
5 МІСЯЦЬ ВАРТІСТЬ І ЦІННІСТЬ
ТИЖДЕНЬ 1
День 2 - Якими бувають цінності?
День 5 - Яку цінність кожен із нас несе у собі?
ТИЖДЕНЬ 2
День 1 - Якого я роду? Зв'язок поколінь
День 2 - Що найдорожче у світі?
День 3 - Що цінного ти можеш привнести у спільну справу?
День 4 - Чому довіряють одне одному?
День 5 - Народні традиції та родинні свята
ТИЖДЕНЬ 3
День 1 - Чи все в природі має цінність?
День 2 - Чи можуть зникнути природні цінності?
День 3 - Пам'ятки природи і культури
День 4 - Вплив людини на довкілля
6 МІСЯЦЬ ХОЧУ-МОЖУ-ТРЕБА
ТИЖДЕНЬ 1
День 1 - Які бажання виникають у людей?
День 2 - Чи є різниця між мрією і бажанням?
День 3 - Чи може мрія змінити життя людини?
День 4 - Чи може людина жити без бажань?
День 5 - Що я можу зробити, аби здійснювати бажання?
ТИЖДЕНЬ 2
День 1 - Чи завжди варто здійснювати всі бажання?
День 2 - Як природа обмежує людські бажання?
День 3 - Чи потребують бажання обмежень?
День 4 - Чому не можна жити без правил?
День 5 - Що буде, якщо не виконувати правил?
ТИЖДЕНЬ 3
День 1 - Чи може бажання нашкодити?
День 2 - Чи може бути спільна мрія?
День 3 - Чи може бути спільне бажання?
День 4 - Чи може моя мрія збігатися зі спільною мрією?
День 5 - Чи може моя мрія стати спільною мрією?
ТИЖДЕНЬ 4
День 1 - Чи можна впізнати бажання?
День 2 - Чого хоче кожна людина?
День 4 - Які потреби є у людини (помірні та надлишкові)?
День 5 - Чим важливе навчання у школі?
7 МІСЯЦЬ ІДЕЇ- ВИНАХОДИ - ВІДКРИТТЯ
ТИЖДЕНЬ 1
День 1 - Як я співпрацюю у класі?
День 2 - Як я спілкуюся з ровесниками?
День 3 - Які несловесні засоби спілкування ви знаєте?
День 4 - Про що може повідомити назва?
День 5 - Що є результатом людської діяльності?
ТИЖДЕНЬ 2
День 1 - Чи впливає реклама на вибір продуктів?
День 2 - Навіщо людина робить винаходи?
День 3 - Як винаходи впливають на життя людини?
День 4 - Чим небезпечні винаходи та відкриття?
День 5 - Які винаходи можуть поліпшити життя мого класу?
ТИЖДЕНЬ 3
День 1 - Які ідеї підказала людям природа?
День 2 - Як з'являються ідеї винаходів?
День 3 - Яка різниця між винаходом і відкриттям?
День 4 - Хто вони - винахідники?
День 5 - Чи можу я бути винахідником?
ТИЖДЕНЬ 4
День 1 - Як стати успішним у житті?
День 2 - Як винаходи людей змінюють світ?
День 3 - Як відкриття можуть допомогти мені в навчанні?
День 4 - Якими дитячими винаходами ми користуємось?
День 5 - Які винаходи будуть потрібні дюдству в майбутньому?
8 МІСЯЦЬ РУХ І ЧАС
ТИЖДЕНЬ 1
День 1 - Як пов'язані рухи та життя людини?
День 2 - Що означає «Бути дорослим»?
День 3 - Які зміни відбуваються у тілі під час фізичної активності, втоми, хвороби?
ТИЖДЕНЬ 2
День 1 - Навіщо люди подорожують?
День 2 - Як можна подорожувати у часі?
День 3 - Звідки пішла назва мого міста?
День 4 - Яка різниця між дитинством сучасних дітей та у минулому?
День 5 - Коли жили визначні особи нашого краю?
ТИЖДЕНЬ 3
День 1 - Чи є щось у природі, що не рухається?
День 2 - Чи пов'язаний час із рухом?
День 3 - Які рухи свідчать про пробудження природи?
День 4 - Як сонце впливає на сезонні явища в природі?
День 5 - Які причини змін пір року?
ТИЖДЕНЬ 4
День 1 - Чому рух є ознакою життя?
День 2 - Що можуть і не можуть виконати машини і люди?
День 3 - Чи важливий рух для себе та інших?
День 4 - Як розв'язати складне завдання?
День 5 - Як ставитися до інших?
9 МІСЯЦЬ ВСЕ ПОВ'ЯЗАНО З УСІМ
ТИЖДЕНЬ 1
День 1 - Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного?
День 2 - Життя - найвища цінність кожної людини
День 3 - Як дбати про власне здоров'я?
День 4 - Що мені допомагає, а що - заважає у налагодженні контактів з іншими?
День 5 - Що мені допомагає, а що - заважає у налагодженні контактів з іншими? (продовження)
ТИЖДЕНЬ 2
День 1 - Хто мені друг / подруга, а хто — приятель /-ка?
День 2 - Правила доброчинності
День 3 - Чому господарювати у природі людина має відповідально?
День 4 - Чому господарювати у природі людина має відповідально? (продовження)
День 5 - Як людина може вплинути на збереження природи? Збережімо ми природу - України гарну вроду
ТИЖДЕНЬ 3
День 1 - Людина - частина природи
День 2 - Людина - частина суспільства
День 3 - Як людина може впливати на природу?
День 4 - Чи можуть від однієї людини залежати зміни в суспільстві? Обов'язок. Дисципліна?
День 5 - Які зміни у природі можуть вплинути на мої плани? Сезонні зміни в неживій природі
ТИЖДЕНЬ 4
День 1 - Які зміни в природі можуть вплинути на мої плани? Природні явища
День 2 - Зміни в природі навесні
День 3 - Як я можу вплинути на своє майбутнє?
День 4 - Як я можу вплинути на своє майбутнє? Що робить людину особливою?