Я  ДОСЛІДЖУЮ СВІТ, 2 КЛАС    

Теми місяців  й тижнів

Теми місяців  й тижнів (варіант)

Відео до уроків Я досліджую світ (вид. Алатон)

Кейси МАО І МОВ  кейс №1  кейс №2  кейс №3  кейс №4  кейс №5  кейс №6  кейс №7  кейс №8  кейс №9  кейс №10  кейс №11  кейс №12  кейс №13  кейс №14  кейс №15  кейс №16  кейс №17  кейс №18  кейс №19  №20  №21  №22  №23  №24  №25  №26  №27  №28  №29  №30  №31  №32  №33

   МІСЯЦЬ 1    ЗМІНИ   

1.Які зміни відбулися у мені за рік?

2. Що змінилося у школі?

3.Від чого залежать зміни у природі?

4. Які зміни залежать від мене, а які не залежать?

СТІНА СЛІВ

ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ    ЗМІНИ

МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД  ВОЛОЩЕНКО --ЗМІНИ--

   ПАПКА  


   МІСЯЦЬ 2    СПОСОБИ ПІЗНАННЯ   

1. Що я знаю про себе? Звідки я можу дізнатися про свою родину? Як відрізнити фантазії / вигадки та реальність?

2. Чому важливо навчитися розрізняти мову символів? Як позначки на товарах можуть застерегти тебе від небезпеки? Як виявити небезпеку за допомогою знаків та позначок? Як розрізнити небезпечні та безпечні товари?

3. Що допомагає мені досліджувати природу? (воду, повітря, ґрунт)? Як досліджувати природу (Сонце, воду, повітря, ґрунт, фізичні явища?)

4. Які способи пізнання я використовую у повсякденному житті?

   ПАПКА  


   МІСЯЦЬ 3    ТЕРИТОРІЯ   

1. Як, оберігаючи своє, зберегти наше?

2. За якими ознаками/символами я впізнаю територію своєї країни? (на карті, …)

3. Чим багатий мій рідний край?

4. Як зберегти кордони вашого простору в стосунках з іншими?

   ПАПКА  

Методичний супровід Волощенко  --Територія--

ХТО ПОТРЕБУЄ ОСОБИСТОГО ПРОСТОРУ?


   МІСЯЦЬ 4    СПІЛЬНОТА   

1. Як, оберігаючи своє, зберегти наше?

2. За якими ознаками/символами я впізнаю територію своєї країни? (на карті, …)

3. Чим багатий мій рідний край?

4. Як зберегти кордони вашого простору в стосунках з іншими?

МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД  ВОЛОЩЕНКО --СПІЛЬНОТА--

   ПАПКА  


   МІСЯЦЬ 5    ВАРТІСТЬ І ЦІННІСТЬ   

1. Що для тебе найдорожче? Що найдорожче у світі? (життя, здоров’я, безпека, батьки, батьківщина)

2. Що цінного ти можеш привнести у спільну справу? Яку цінність кожен із нас несе у собі?

3. Чи все у природі має цінність? Чи можуть зникнути природні цінності?

4. Чи завжди коштовне є цінним? Що не можна купити за гроші? Чи можу я створювати цінності?

   ПАПКА  


   МІСЯЦЬ 6     ХОЧУ-МОЖУ-ТРЕБА   

1. Які бажання бувають у людей? Чи є різниця між мрією і бажанням? Чи може мрія змінити життя людини? Чи може людина жити без бажань?

2. Що потрібно, щоб здійснювати бажання? Чи завжди варто здійснювати усі бажання?

3. Як природа обмежує людські бажання?

4. Чи потребують бажання обмежень? Чому не можна жити без правил? Що буде, якщо не виконувати правил? Чи може бажання нашкодити?

5. Чи може бути спільна мрія? Спільне бажання? Чи може моя мрія співпасти зі спільною мрією? Стати спільної мрією?

   ПАПКА  


   МІСЯЦЬ 7     ІДЕЇ - ВИНАХОДИ- ВІДКРИТТЯ   

1. Для чого людина робить винаходи? Які ідеї підказала людям природа?

2. Як з’являються ідеї винаходів? Яка різниця між винаходом і відкриттям? Кому належать винаходи?

3. Яку небезпеку можуть нести винаходи та відкриття: для людства та довкілля? (комп'ютери, побутові прилади, електричний струм)

4. Чи можу я бути винахідником? Які винаходи можуть покращити життя мого класу?

   ПАПКА  


   МІСЯЦЬ 8     РУХ І ЧАС   

1. Як пов’язані рухи та життя людини?

2. Навіщо люди подорожують? Як можна подорожувати у часі?

3. Чи є щось у природі, що не рухається? Чи пов’язаний час із рухом? Які рухи свідчать про пробудження природи?

4. Чому рух є ознакою життя?

   ПАПКА  


   МІСЯЦЬ 9     ВСЕ ПОВ'ЯЗАНО З УСІМ   

1. Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного?

2. Що мені допомагає, а що заважає у налагоджені контактів з іншими?

3. Чому господарювати у природі людина має відповідально? Чи може від однієї людини залежати зміни у суспільстві /природі? Як зміни у природі можуть вплинути на мої плани?

4. Як я можу вплинути на своє майбутнє (планування тем)

   ПАПКА